Постинг
12.08.2009 18:06 -
Древен египетски самолет и ел. лампи
Автор: zann
Категория: Новини
Прочетен: 6378 Коментари: 1 Гласове:
Последна промяна: 22.10.2009 10:30
Прочетен: 6378 Коментари: 1 Гласове:
3
Последна промяна: 22.10.2009 10:30
Една от най-широко обсъжданите теми е дали хората отпреди векове са използвали електричество. Като доказателство за това твърдение най-често са привеждани два факта – Багдадската батерия и т. нар. Лампи от Дендера – три каменни релефа, изсечени по стените на тайна крипта в храма Хатор.
Ако разгледаме внимателно фигурите на релефа, ще открием, че точно както днес по онова време също трябва да е била използвана изолация за високо напрежение. Изображението наподобяващо електрическа крушка е подкрепено от правоъгълен стълб, наричан още стълб Джед- той прилича удивително на изолатор за високо напрежение
Колин Финк, който изобретил волфрамовата електрическа крушка, открил, че древните египтяни са използвали метод за покриване на медта с антимон преди 4300 години.Чрез този метод се постигал същият резултат като този от галванопластиката днес.
Друго доказателство, което някои учени привеждат за това, че древните египтяни са използвали електричество, е липсата на каквито и да било следи от сажди по вътрешните стени на гробниците и пирамидите,защото египтолозите са смятали, че художниците са си служили именно с огнени факли и маслени лампи при изрисуването на стените в погребалните помещения .
Такива следи не съществуват никъде. Би било невъзможно изработването на така детайлните фрески по стените. Обясненията за ползването на огледала също са абсурдни, защото в онова време са правили огледалата от сребро, а сребърното огледало отразява по-малко от половината светлина, попаднала върху него. В заплетените коридори след третото огледало вече би било невъзможно да се рисува и изобщо да се вижда къде се ходи.
През 1898 г. в гробницата на Па-ди-Имен в северна Сахара, Египет, бил открит крилат обект, датиращ от около 200 г. пр.н.е. По това време, когато артефактътбил изпратен в Музея на Кайро авиацията не се била появила, поради което обектът бил счетен за фигура на птица
Обаче седемдесет години по-късно, египтологът и археолог Kахлил Месиха, проучвал музейна изложба на статуетки от птици и забелязъл че артефактът от Сахара не бил статуетка на птица. Д-р Месиха разпознал отличителни черти на самолет и убедил египетското Министерство на културата да го проучи.
Самолетният макет тежи 14 грама и е с прави, аеродинамични криле, 20 сантиметра.Опашката на самолета е досущ като опашната перка на съвременните самолети.
версия на макета в реален размер би могла да лети с достатъчно тежки товари и и да поддържайки скорост между 72 и 105 км в час.Учените все още се чудят, какъв ли е бил източника на енергия на самолета.
Mесиха забелязва, че древните египтяни често са правели умалени модели на всичко, за което са имали познания от всекидневния си живот и са ги поставяли в своите гробници, храмове, кораби, колесници, погребани слуги, животни и т.н.
Ако разгледаме внимателно фигурите на релефа, ще открием, че точно както днес по онова време също трябва да е била използвана изолация за високо напрежение. Изображението наподобяващо електрическа крушка е подкрепено от правоъгълен стълб, наричан още стълб Джед- той прилича удивително на изолатор за високо напрежение
Колин Финк, който изобретил волфрамовата електрическа крушка, открил, че древните египтяни са използвали метод за покриване на медта с антимон преди 4300 години.Чрез този метод се постигал същият резултат като този от галванопластиката днес.
Друго доказателство, което някои учени привеждат за това, че древните египтяни са използвали електричество, е липсата на каквито и да било следи от сажди по вътрешните стени на гробниците и пирамидите,защото египтолозите са смятали, че художниците са си служили именно с огнени факли и маслени лампи при изрисуването на стените в погребалните помещения .
Такива следи не съществуват никъде. Би било невъзможно изработването на така детайлните фрески по стените. Обясненията за ползването на огледала също са абсурдни, защото в онова време са правили огледалата от сребро, а сребърното огледало отразява по-малко от половината светлина, попаднала върху него. В заплетените коридори след третото огледало вече би било невъзможно да се рисува и изобщо да се вижда къде се ходи.
През 1898 г. в гробницата на Па-ди-Имен в северна Сахара, Египет, бил открит крилат обект, датиращ от около 200 г. пр.н.е. По това време, когато артефактътбил изпратен в Музея на Кайро авиацията не се била появила, поради което обектът бил счетен за фигура на птица
Обаче седемдесет години по-късно, египтологът и археолог Kахлил Месиха, проучвал музейна изложба на статуетки от птици и забелязъл че артефактът от Сахара не бил статуетка на птица. Д-р Месиха разпознал отличителни черти на самолет и убедил египетското Министерство на културата да го проучи.
Самолетният макет тежи 14 грама и е с прави, аеродинамични криле, 20 сантиметра.Опашката на самолета е досущ като опашната перка на съвременните самолети.
версия на макета в реален размер би могла да лети с достатъчно тежки товари и и да поддържайки скорост между 72 и 105 км в час.Учените все още се чудят, какъв ли е бил източника на енергия на самолета.
Mесиха забелязва, че древните египтяни често са правели умалени модели на всичко, за което са имали познания от всекидневния си живот и са ги поставяли в своите гробници, храмове, кораби, колесници, погребани слуги, животни и т.н.
Свети Дасий Доростолски и Папа Йоан Паве...
Военно-историческият музей изнесе Самарс...
Археологически музей, град Варна
Военно-историческият музей изнесе Самарс...
Археологически музей, град Варна
Извън земните отдавна си живеят с нас, т...
Собствената ценност
Събудете се! ВОПИЮЩО предателство: РПЦ М...
Собствената ценност
Събудете се! ВОПИЮЩО предателство: РПЦ М...