Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2020 18:53 - Учим се да Рисуваме с Фотошоп
Автор: zann Категория: Забавление   
Прочетен: 384 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте приятели. Аз самия се уча да рисувам вече от три години, но обичам това което правя и също така ми харесва да споделям с други страстта си към рисуването. Та идеята ми е, че край няма. Непрестанен процес е както всяко друго умение. Човек трябва да прекара нужната бройка часове врейки и кипейки в занаята. Интересно ми е да узная има ли тук арт манияци, какво бихте искали да видите, има ли някой друг луд който рисува с Фотошоп - такива неща. Това са две (да две) от последните ми арт сесии под формата на 2-3 минутни клипчета. Рисувам каквото ми харесват в Инстаграм-а иначе мога да рисувам и мъже (нека се знае) :)







Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zann
Категория: Забавление
Прочетен: 549626
Постинги: 185
Коментари: 187
Гласове: 1164