Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2017 14:28 - Животът е това, което
Автор: zann Категория: Забавление   
Прочетен: 5634 Коментари: 0 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

"Животът е това, което се случва с теб, докато оживено кроиш други планове". Това
казва един от най-влиятелните и успелите в кариерно отношение хора от изминалия
век Джон Ленън. Въпреки, че той достига до тази мъдрост, все пак отказва да приеме
Кой всъщност стои зад това което ни се случва, казвайки, че Бийтълс са по-известни
от името на Иисус Христос. Без вяра не може.
Йоан 20:29
Исус му казва: Понеже Ме видя, [Томо], ти повярва, блажени ония, които, без да видят, са повярвали.

За мъдростта.
Откровение 13:18
Тук е нужно мъдрост; който е разумен, нека сметне числото на звяра, защото е число на човек; а числото му е шестстотин шестдесет и шест.

Откровение 14: (9-11)

9 И друг, трети, ангел вървеше подир тях и казваше със силен глас: Ако някой се поклони на звяра и на неговия образ и приеме белег на челото си или на ръката си, image
10 той ще и да пие от виното на Божия гняв, което е приготвено чисто в чашата на гнева Му; и ще бъде мъчен с огън и жупел пред светите ангели и пред Агнето. image
11 И димът от тяхното мъчение ще се издига до вечни векове; и ония, които се покланят на звяра и образа му, не ще имат отдих ни денем, нито нощем, нито кой да е, който приема белега на името му.


Осия 4:6
Людете Ми загинаха от нямане знание; Понеже ти отхвърли знанието, То и Аз отхвърлих тебе да Ми не свещенодействуваш; Понеже ти забрави закона на твоя Бог, То и Аз ще забравя твоите чада.


Ползвам ето този сайт за да вадя цитати:
http://biblia.bg/index.php?k=66&g=14&tr1=1

image

image




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zann
Категория: Забавление
Прочетен: 548252
Постинги: 185
Коментари: 187
Гласове: 1164