Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2017 13:49 - перверзия
Автор: troina Категория: Тя и той   
Прочетен: 1715 Коментари: 5 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


image



Гласувай:
6



1. troina - още една приятелка..учителка/край мен само такива, Съдба!!
24.11.2017 13:53
Това е в шести клас, хора...
И мисля, че отговорът е плейоназъм. Мисля също така, че в седми клас го заменяме с термина синтактичен паралелизъм, но не съм сигурна дали не бъркам нещо. Аз го преподавам и винаги си признавам, че трябва да го проверя, за да съм сигурна.
Пренесохме се от живия живот в свят на понятия...
Но всичко е точно... За който ме разбира
Диана Павлова
/ обичам те, Слънце!
цитирай
2. milady - перверзията е в кръвта ви, чеда мили,клети заблудени, не бива така,Бог не обича това...
24.11.2017 14:10
Re: Re: Re: ?!?!?! за кое се чудиш?
За всички адашки с пожелание за здраве, любов, късмет и успехи!
Специален поздрав за /troia/ и /elineli/.
/ пък елинели-то е Уондърицата с 55 ника..

познайте Истината,и тя
ще ви направи свободни,
а Любовта, сама ще дойде!
аз /Юлия
Изпратено: 14:08 От: milady

Re: Re: ?!?!?! за кое се чудиш?
Здравей, Юле!
Не знам коя е тази "баба", но ако я срещна някъде ще знам коя е. Благодаря ти за инфото!
Аз лично смятам, че съм чедо на Бога. За такава смятам и теб, мила.
Поздрави и хубав ден!
Изпратено: 13:47 От: katan
цитирай
3. troina - кога ще се научите на Истина..когаа, ве1е сте над 60 и 70
24.11.2017 15:04
Изпратено: 13:47 От: katan

Специален поздрав за /troia/ и /elineli/.

анка-киното се крие зад троиа/и защо?а, кажи ми ти?
/ пък елинели-то е Уондърицата с 55 ника..
тук и Дявола мълчи...
аз съм Ю
цитирай
4. ladylady - примерче за перверзно пустословие и жалка суета, а има още многооо....
24.11.2017 15:26
mila rosoboso,ako ти,с твоята голяма, нагла уста ,се имаш за добра..

14:27 - rosiela
14:10 - milady
13:58 - rosiela

а, си една хамелеонска пипиТутка
,която се чуди, къде и как да се набута..
какво да кажем за моята скромна Персона
която няма култура,образование..вкус, дипломи,
Любов,щастие, деца /и Любима снаха...
и двама прекрасни Мъже, след като изгубих Борбата за моя сл.5г
тук ще наведа просто глава..
БОГ познава Душата ми, а тялото не ме интересува..
и, винаги е било така, от 10год ми възраст..
Благодаря за Благословията,Господи!
цитирай
5. saankii - аз съм Читател, а не..блогов онанист, не ме разбирайте погрешно..
24.11.2017 17:11
rosiela категория: Забавление
прочетен: 142 коментари: 7 гласове: -1


Секс - мадама на пилона
ботушлетата върти,
скачайте, мъже, на клона
и пълнете ги с пари!

Обожавам всички Изкуства,
и разл.литература,освен класика, разб се..
ноо, какво е това?!
очевадно бездарие,пошло,стерилно клише,което
паразитира жалко в-у мой колаж,
където явно ,трябва да обясня на босароса, къде да се смее
и на кого,
тъй като аз НЕ се боя да флиртувам със себе си/ напротив
многооо често, дори си създавам интриги, да видя докъде ще я докарат
лайкучките блогови..
на кой средно интелегентен човек, би му дошло на ум..
че любимата Мами Юлия работи на розов телефон..
слушай, Роосаноо моме нетакована,
аз съм гледала 3ма мъже, и сега имам снаха,
знаеш ли,какво ми казват моите деца, и моят Съпруг,
Мамо, искам да бъда като теб, когато остарея..
и ако бе възможно, 2/два/ паметника да ти направим
един в България
и втори, в Германия...
надали, познаваш това чувство,злобна голяма Уста
/пак, да повторя, апостолл и полигор,който те помпи..
най най ти приличат
айде запитай ,какво писах на миссана снощи за теб и вондерката
/той ме помоли, но но нооо...



цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: troina
Категория: Тя и той
Прочетен: 724946
Постинги: 283
Коментари: 2729
Гласове: 2259
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031