Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2017 23:09 - РАВНОСМЕТКА
Автор: tikovpisane Категория: Поезия   
Прочетен: 910 Коментари: 5 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Каквото носех в своите дисаги,
 достатъчно ми бе да се въздигна-
 змии гнусни, зайчета драги,
 оформили нерушимата ми стигма.
 Каквото носех в свойта пазва,
 отгледах нежно в своята утроба-
 някой ден тя мило ще ми казва,
 че вървял съм по пътеката на Бога.
 Каквото имах в своя сън,
 бе плява, а другото дарих-
 хлопатарски звън, -
 с който аз ви възкресих.


И тъй, щастлив ще бъда,
че ходил съм не напразно
по земята толкоз скъпа, 
погълната от зло заразно.
И радост ще ме тресе,
щом сетният ми миг настъпи-
аз дадох ви Сърце-
цвете, ухаело милиарди пъти,-
несмачквано Дете!

Делата ми все изглеждат тъпи,
ала резултатът им не бе.


 



Тагове:   поезия,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Делата са важните.
25.09.2017 23:58
По тях ще ни познаят, когато дойде "Онзи ден и час...".

Поздравление за интересните размисли, Влади!
цитирай
2. didige - Леле, приятелче, като плесница! И ...
26.09.2017 02:52
Леле, приятелче, като плесница! И аз мечтая за това, но понякога се радвам и на старанието.Жалко е, но все пак е нещо. Затова казвам често усмихнете се, кажете добра дума, посрещнете утрото и вечерта с едно хубаво пожелание към този свят, помогнете на старица, погалете сълза, подкрепете с прегръдка и подайте ръка. И ако го правите по -често ще се увеличат тези моменти на надежда в сърцата на тези които точно в този миг са имали нуждата от това! Едно нещо когато се прави редовно става навик.Все пак е нещо.;)))))
цитирай
3. missana - Ако правилно съм те разбрал,
26.09.2017 03:14
под благи дела следва да се разбират такива, които предпоставят едно по-светло бъдеще за всички чеда божии.
цитирай
4. tikovpisane - Леле, приятелче, като плесница! И ...
26.09.2017 10:15
didige написа:
Леле, приятелче, като плесница! И аз мечтая за това, но понякога се радвам и на старанието.Жалко е, но все пак е нещо. Затова казвам често усмихнете се, кажете добра дума, посрещнете утрото и вечерта с едно хубаво пожелание към този свят, помогнете на старица, погалете сълза, подкрепете с прегръдка и подайте ръка. И ако го правите по -често ще се увеличат тези моменти на надежда в сърцата на тези които точно в този миг са имали нуждата от това! Едно нещо когато се прави редовно става навик.Все пак е нещо.;)))))


Абсолютно съм съгласен, приятелче! Но...мракът има голяма тежест, за съжаление, а пък в днешно време се е развихрил особено силно! Да бъдем антагонисти, Диди. И то крайно нахъсани! Хубава седмица ти желая! :)
цитирай
5. tikovpisane - под благи дела следва да се разбират ...
26.09.2017 10:18
missana написа:
под благи дела следва да се разбират такива, които предпоставят едно по-светло бъдеще за всички чеда божии.



Напълно правилно си ме разбрал, Младене. Едно малко благо дело има голям отзвук и на тоя, и на оня свят! Какво да кажем за големите? Уви, това важи със същата сила и за злите дела. Както казах и на Диди- ние с теб да бъдем антагонисти на изродите! Хубав ден и седмица, приятелю!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tikovpisane
Категория: Хоби
Прочетен: 704430
Постинги: 291
Коментари: 977
Гласове: 718
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031