Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2020 23:08 - Как да сме по-ефективни - Инстантент хак
Автор: zann Категория: Изкуство   
Прочетен: 280 Коментари: 0 Гласове:
1



Аз съм художник по сърце, но понякога дори не ми се сяда да рисувма, знаейки, че ще видя крайния резултат от труда си чак след няколко дена (прехранвам се с нещо различно от рисуване). И така имам много малки отрязъци от време в които да нарисувам нещо стойностно и да се доближа до осъщеяствяането на мечтата си да стана професионален художник. Както се сещате, в такъв случай ефективността е от особено значение. Та, как се става ефективе и как да сме по-концентрирани?  Ето го и отговора. Работете по часовник. Таймерът с аларма е единствения начин. Колкото и изтъркано да звучи, ежедневието е забързано и това се контрира само с решителност и организация. Та като сядам да рисувам слагам един час на часовника с аларма и това ме държи на тръни. Кога ще звънне? 10 минути ли минаха, 30 ли? Тогава започвам да взимам смели решения и сам изненадвам себе си. Да не казвам, че така човек научава повече и за себе си. Ето и какво нарисувах за около час.





Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zann
Категория: Забавление
Прочетен: 548283
Постинги: 185
Коментари: 187
Гласове: 1164