Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2020 11:07 - Портрети Безкрай!
Автор: zann Категория: Изкуство   
Прочетен: 663 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
✏ Имам чувството, че съм нарисувал хиляди портрета вече. не само на таблета си а и в ума си. Има едно правило което гласи, че човек трябвал да прекара 10 000 практикувайки занаята си преди да стане нещо като виртуоз. Не казвам, че съм виртуоз. Не. Със сигурност не съм виртуоз, но поне до нормата от 10 000 часа се доближавам. Това е сигурно. Продулжавам да рисвам звездите от поп групата Блекпинк. По-точно рисувам само Лиса... Каквото-такова. Щом хиляди хора слагат лайкове сигурно съм на прав път! Дано не е обратното... Ако ви се гледа нещо красиво - ето едн0 90-секундно клипче. Мисля, че доставя удоволствие. Поне аз го гледах поне пет пъти вече хаха.





Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zann
Категория: Забавление
Прочетен: 548492
Постинги: 185
Коментари: 187
Гласове: 1164