Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2018 21:35 - Допълнение към отворено писмо до Блог Бг
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 5287 Коментари: 22 Гласове:
37

Последна промяна: 22.05.2018 21:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Да, впечатляващо е писмото на колегата!
Който в резултат на изтърпяното има намерение и да напусне блога?
А в него иска само да пише и  да споделя!
Нищо друго! С приятели-приятелски!
Не търси хищници!
И става обект на злобни нападки?

Всеки човек има това право в демократичните държави и то е защитимо- на човешки диалог!

Интересното е , че това право се нарушава именно от такива, хвалещи се с живота си на запад ?
Би трябвало да го знаят и да са наясно !Там, да надуеш една музикална уредба например, да нагрубиш някого,да пречиш на някого по някакъв начин,  следват неприятни за тебе последици-предупреждение, солидна глоба и затвор-разбира се, ако си много упорит!
А да тероризираш системно някого с цел злепоставяне? Не ,не бих желал да съм там на мястото на такъв негодник!И няма и как да бъда!

Едно време , по Соца,  имаше такава трибуна, свободна ,в "колониална" България?
Гаровите тоалетни! Нашарени най вече с цинизми и цинични карикатури, и какво ли още не!  Политически ,не си  спомням, едва ли. Защото дългата ръка ги е стигала, предполагам

Извинявайте  работещи в уважаемата администрация на блога, но някои със злобното окарикатуряване на хора в блога достигат и дори надминават нивото на  творчеството в тези гарови тоалетни.....
Вместо да вдигнат реалната посещаемост в блога, напротив, прогонват свестните хора от него!?
Защо? Това ли е целта?

Защо има недоволство от такива?
Първо, качеството на " хумора " им е под нулевото ниво !
А то се определя лесно. Потърпевшият да се разсмее, от сърце
! За съжаление, там, където съм бил потърпевш, не съм изпитвал подобно удоволствие ? Лъсва само нечовешка злоба и желание да се причини зло! Къде е хуморът тука?

Второ,  те са пълни невежи в тази област, камо ли да се смятат за всьо и вся в нея? Или пък както твърдят, да са упълномощени?
И тук си има ред, който грубо се нарушава!?
Ако наистина са натоварени с тази работа, този ,който ги е натоварил, би трябвало да предупреди и обекта на тази дейност и да поиска съгласието му!
Например-Х.У. ще напише забавна хумореска, ще те цитира, имаш ли нещо против?
Или, ако е сериозно-пак по същия начин!
И , ако примерно ,"критикът" е компрометиран и знаеш каква е целта му, казваш - НЕ и толкова
А не Сульо и Пульо да смятат ,че могат да се гаврят с хора, които в никакъв случай не им са равни, пък камо ли Сульо и Пульо да ги превъзхождат!Та да бъдат обсъждани публично от тях?! Пак без уведомяване и разрешение

Нещата се поставят принципно, без да се навлиза в подробности!
Но на такива ПАРАЗИТНИ ПОСТИНГИ  трябва да СЕ СЛОЖИ КРАЙ и авторите им да бъдат санкционирани, а не "творчеството " им, допълнително стимулирано да се мъдри на първа линия!
Като на стена на  гарова тоалетна!



Гласувай:
37


Вълнообразно


1. leonleonovpom2 - Нещо много интересно!
22.05.2018 21:52
В предходния постинг получих любопитен коментар, вкаран в № 10!
Не, не е причина този постинг, предшества го по време!
Бях решил да не посочвам имена , но, налага се!

РУСТАМ Цъгов проучва къде живея?
Вие за какво мислите ,че го прави!?
Да ми дойде на гости ли?
цитирай
2. mt46 - Поздрав, Лео!
22.05.2018 22:05
По тези въпроси имаше дискусии и предложения от много години насам. Но без резултат... Явно админите на този сайт не искат да спазват елементарните правила, които самите те са въвели...
цитирай
3. leonleonovpom2 - Поздрави, Марине!
22.05.2018 22:17
mt46 написа:
По тези въпроси имаше дискусии и предложения от много години насам. Но без резултат... Явно админите на този сайт не искат да спазват елементарните правила, които самите те са въвели...


Да, периодично се подхваща тази тема!
Да, ще кажат, възрастни хора сте, да не сме лелки в детска градина
Но това може да се каже навсякъде
А, дали може наистина?
Така ще го прискрипят "героя" тука, че няма и да помисли да повтори!

А ако подобно нещо тук наистина се толерира, то накрая ще се оформи силен екип от любители на писане... по стените на тоалетните!? С такова качество!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
4. mrazekoff - Какво е за мене
22.05.2018 22:54
участието в Блог.бг? Воден съм единствено и само да представям себе си, това, което ме вълнува, това, което е родило перото ми, длетото ми и мисълта ми (доколкото е във възможността си). До сега не съм копипейстнал дори една дума от когото и да е било. Всичко при мен е единствено и само мое. И снимките и писанията и разсъжденията и пластиките - дървени и каменни и още и още. Беше време, когато някои "поетеси" водеха люти битки и се обиждаха грозно - напук на "възпитанието", което би трябвало да имат. Не ми е било в работата да обиждам когото и да било. Винаги съм се отнасял с уважение към колегите си. Мразя да чета за политика, защото има много субективизъм в това. Не обичам да се се бъркам в мръсни дела, пък и не ми е работата. Винаги с уважение се обръщам към всеки един от колегите си, като в него виждам - твореца, който може да даде нещо на хората, за да стане света много по-добър. Мисията ни на блогъри е не тази да се караме и обиждаме, а да носим заряда на творчеството. Ще се радвам, ако срещам по пътя си повече такива хора. Благодаря ви, че ви има колеги и както съм казал в мотото на блога си - "Желая Мир и Любов на Всички и Навсякъде"!
цитирай
5. blagovestie - Подкрепям те, Иван!
22.05.2018 22:55
Малко разровичкване в старата тема с грозните нападки и злостно отношение, със злословенето и създаването на интриги, със събирането на малки, безогледни глутници срещу онези, които просто блогърстват заради самото блогърстване и създаваните тук отношения - и така се развоня, че асоциацията ти е изключително на място, дори си се изказал възпитано и деликатно.

Последните дни направо ми се гади почти всеки път щом надникна на Нови постинги и направо ми се отщява да влизам в блога.

Моля модераторите да обърнат внимание на развихрилите се да обиждат и нападат който им попадне! И да се вземат мерки това да бъде ограничено и спряно.
За какво е блог.бг? За какво са тези категории? Каква е идеята на това пространство, ако всичко, което е най-видно и се просмуква навсякъде, е от обидно към гнусно?

Това, което стана блогът заради тези няколко човека, броящи се на пръстите на едната ми ръка, макар и разноникови и пръкващи се навсякъде, го няма и в най-долнопробните и хейтърски форуми... А платформата има потенциал, има интересни, начетени, идейни и талантливи хора. Има!
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Стефане!
22.05.2018 23:13
mrazekoff написа:
участието в Блог.бг? Воден съм единствено и само да представям себе си, това, което ме вълнува, това, което е родило перото ми, длетото ми и мисълта ми (доколкото е във възможността си). До сега не съм копипейстнал дори една дума от когото и да е било. Всичко при мен е единствено и само мое. И снимките и писанията и разсъжденията и пластиките - дървени и каменни и още и още. Беше време, когато някои "поетеси" водеха люти битки и се обиждаха грозно - напук на "възпитанието", което би трябвало да имат. Не ми е било в работата да обиждам когото и да било. Винаги съм се отнасял с уважение към колегите си. Мразя да чета за политика, защото има много субективизъм в това. Не обичам да се се бъркам в мръсни дела, пък и не ми е работата. Винаги с уважение се обръщам към всеки един от колегите си, като в него виждам - твореца, който може да даде нещо на хората, за да стане света много по-добър. Мисията ни на блогъри е не тази да се караме и обиждаме, а да носим заряда на творчеството. Ще се радвам, ако срещам по пътя си повече такива хора. Благодаря ви, че ви има колеги и както съм казал в мотото на блога си - "Желая Мир и Любов на Всички и Навсякъде"!


Ами и аз мисля и действам като тебе!
Имам само няколко копирани материали и те пак са мои, но публикувани другаде!
Никога не е било водещо при мен, напротив, напълно изключено е, да навредя на някото на всяка цена Да похваля, да поощря, това си е нещо нормално!
Не, не мога да влеза в кожата на подобни хора и никога няма да ги разбера
Разбирам всичко да е перфектно, да върви по вода и просто така за развлечение, разнообразие да го правиш Понякога!
Но системно?
Не, това не е човешко, както и да го гледаш!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Людмила!
22.05.2018 23:29
blagovestie написа:
Малко разровичкване в старата тема с грозните нападки и злостно отношение, със злословенето и създаването на интриги, със събирането на малки, безогледни глутници срещу онези, които просто блогърстват заради самото блогърстване и създаваните тук отношения - и така се развоня, че асоциацията ти е изключително на място, дори си се изказал възпитано и деликатно.

Последните дни направо ми се гади почти всеки път щом надникна на Нови постинги и направо ми се отщява да влизам в блога.

Моля модераторите да обърнат внимание на развихрилите се да обиждат и нападат който им попадне! И да се вземат мерки това да бъде ограничено и спряно.
За какво е блог.бг? За какво са тези категории? Каква е идеята на това пространство, ако всичко, което е най-видно и се просмуква навсякъде, е от обидно към гнусно?

Това, което стана блогът заради тези няколко човека, броящи се на пръстите на едната ми ръка, макар и разноникови и пръкващи се навсякъде, го няма и в най-долнопробните и хейтърски форуми... А платформата има потенциал, има интересни, начетени, идейни и талантливи хора. Има!


Благодаря ти за отзива в подкрепа!
Да, вярно е, аз дълго търпях това ненормално поведение Но то се разбра другояче -търпението ми, че могат да ме мачкат ,както си искат
Подобно поведение може да има само един набеден, считащ се за интелигент!
Не, това с интелигентността е несъвместимо
Интелигентният човек в ситуация на несъгласен, ще попита възпитано и многозначитлно ще замълчи, ако е пак несъгласен
Обиди, закани, това не се отнася до интелигентен човек

Съгласен, гади ми се направо, не ги и чета ,като видя на някои нови материали Знам ,че е помия, гнус ме е!
А те в същото време се опитват да убедят / най-вече себеподобните/ какво велико дело вършат
Не е някаква трудност или велико дело да откриеш грешка на някой И да дебнеш на пусия? Разбира се, че и аз греша
Достойното е да подадеш ръка, когато трябва, а не да изливаш кофа с помия

Лека нощ!
цитирай
8. nedovolen - Някои свестни блогъри се отказаха ...
23.05.2018 09:22
Някои свестни блогъри се отказаха от блог. бг. При такава политика е възможно да еволюира до гЛОГ.бг.
:)))
цитирай
9. vesever - В България не функционира защита на ...
23.05.2018 09:38
В България не функционира защита на правата на човека, така мисля аз.
Уви.
И в блог.бг. в частност, също не функционира...
Също така, малко отклонение от темата, блог.бг е и много лесен за хакване, няма никаква защита.
Някой би казал, че на когото не му харесва, е свободен да напусне. И е така, но ..много хора тук сме изградили приятелства, както виртуални, така и реални....и мисля, че си заслужава заради приятелите да останем и да продължим да даваме каквото добро можем...а злото да го игнорираме.
Хейтърите са болни хора, на които няма как да се помогне, уви.
Поздрави от мен, набързо минавам при приятелите, и бягам по задачки.
Апропо, щях да ти пиша лично, но така и така съм тук, при коментиращите.
Вече сложиха цветята на моста на цветята, наснимах няколко приятни фотографии и скоро ще покажа. Нали ти ми каза за този мост, доста ми отне, докато го намеря...
Тук му казват Капелбрюке, но възрастните го знаят и като Моста на Цветята...и ме ориентираха, с много питане )))
Красиво е, и вечер, когато всичко свети.....ще опитам да направя и нощни снимки и ще покажа...
Поздрави!

цитирай
10. vmir - Привет, Леон!
23.05.2018 11:41
Труден проблем поставяш. И искаш невъзможно решение. Преди време аватар с котка на гърба написа за мен свръхчутовната глупост, че съм НПО, което с оръдейни залпове отстрелва всичко, що не е супермен и все още има сили или нахалство да мърда. Парадоксът е в това, че въпросният твърди, че е с камара висши образования, всякакви професионални квалификации и върхове в системата на реда и държавната сигурност от времето на комунизма, има над 100 вербовки на тайни сътрудници и изобщо – един скромен супер-мега-ултра-корифей по вътрешните работи и сигурността на държавата. (Представям си каква държавна сигурност сме имали, щом и топ-спеца по държавна сигурност не може да различи лично мнение от политика).

Добре, ама, според същия корифей, вербовката е „да си имаш работа с лека жена” – вербованите се кефели (особено политическите), че ги „работят” да кажем приблизително, в различни сексуални пози. Забележи височината, от която въпросния гледа на останалите, спомни си колко хора са се водили като вербовани без дори да знаят за това. Обърни внимание и на предпоставеността му да говори за „политически” персонализации в еднопартийна система - където може да си “политически” единствено, ако те застрелят на границата или случая ти стане световно известен, без което си оставаш обикновен престъпник не по-малко опасен от изнасилвачите, убийците и рецидивистите. Където те застрелват при възможност или те обявяват за „изменник на родината”, защото си предпочел ПО СВОЯ ВОЛЯ да живееш извън държава, превърната в затвор…

От което произтича и логичния въпрос: Как подобен хипер-мега корифей на тоталитарната държавна сигурност да допусне, че човек може да дава израз на свободната си воля и разбиране без да е НПО или „любовница на когото му хрумне”? Как да го допусне, като от това веднага следва, че той е бил не слънцето на държавната и лична сигурност на гражданите, а най-обикновен мракобесник, който още тогава не е проумявал идеологическата “обоснованост” поне на част от “професионалните” си оценки? Как ще предпазиш блога от скучаещи мракобесници, пребиваващи на прага на истината за злото, чрез което са си осигурявали препитанието?
Поздрави и успешен ден!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
23.05.2018 13:55
nedovolen написа:
Някои свестни блогъри се отказаха от блог. бг. При такава политика е възможно да еволюира до гЛОГ.бг.
:)))


Ами чудесна прогноза за бъдещето си направил!
И вероятно ще се сбъдне, ако нещата не се променят!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Здравей, Весе!
23.05.2018 14:08
vesever написа:
В България не функционира защита на правата на човека, така мисля аз.
Уви.
И в блог.бг. в частност, също не функционира...
Също така, малко отклонение от темата, блог.бг е и много лесен за хакване, няма никаква защита.
Някой би казал, че на когото не му харесва, е свободен да напусне. И е така, но ..много хора тук сме изградили приятелства, както виртуални, така и реални....и мисля, че си заслужава заради приятелите да останем и да продължим да даваме каквото добро можем...а злото да го игнорираме.
Хейтърите са болни хора, на които няма как да се помогне, уви.
Поздрави от мен, набързо минавам при приятелите, и бягам по задачки.
Апропо, щях да ти пиша лично, но така и така съм тук, при коментиращите.
Вече сложиха цветята на моста на цветята, наснимах няколко приятни фотографии и скоро ще покажа. Нали ти ми каза за този мост, доста ми отне, докато го намеря...
Тук му казват Капелбрюке, но възрастните го знаят и като Моста на Цветята...и ме ориентираха, с много питане )))
Красиво е, и вечер, когато всичко свети.....ще опитам да направя и нощни снимки и ще покажа...
Поздрави!



Слънцето огря и в моя блог!
Да ,ти си наистина ловец на красотата, на доброто, за разлика от "героите" на постинга!
Пълен антипод си на такива!

Да, в днешна България връх взимат негодниците?
Няма как да забравя думите на преуспял човек, който много уважавам ХРИсант Б.
- Бягай от тази черна дупка, гарантирал съм за тебе, че си най-малко равен на тези, при които отиваш! А на тебе казвам, че си по- добър!Защото знам и техните , и твоите възможности!
Но лош късмет, както и тук, осуети всичко!

Радвам се, че си в една нормална държава! Където , ако си застанал на пешеходна пътека, те изчакват търпеливо да пресечеш
Или , ако групово застанете на някакъв вход и пречите на останалите, никой не ти прави забележка Но идва полицай и пита, какъв проблем решавате там ? И като се убеди ,че няма нищо сериозно, учтиво нарежда ,да се отместите, защото хората се притесняват Мислят ,че нещо лошо ви се е случило и затова сте застанали там!

Страната на красотата, природна, човешка, всякакава
Където цветята са изддигнати в култ-на балкони на тераси, на прозорци- навсякъде
Затова те питам често за този мост По известен е лъвът, с присъствието на Наполеон и ако не се лъжа с Ницше, който там повторно поискал ръката на момичето ,в което бил лудо влюбен! Но отново получил отказ, който го съсипал
Но хората свързват Люцерн с моста на цветята, не с полегналия лъв!

Всичко най- добро ти пожелавам!
Защото заслужаваш!
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю Вмир!
23.05.2018 14:42
Да, такива са с увреден мозък и в резултат- с увредено мислене!
Живели в среда, в която за тях всичко се урежда по втория начин! Всичко, да не изброявам!
И те не могат да приемат, че има успели по редовен начин?!
Търсят под вола теле
Връзки!

Не знам как с връзки в казармата ще улуча десятката или пък ще давам резултат на 3 хиляди метра, близък до нормата за майстор на спорта

Или ще предпочитат чужди специалисти мен за преводач, пред щатния?
И в работата-с връзки ще приемат моите продукти, някои от които са свързани и с живота на човека! И са одобрени и приети от германци? Животоспасяващите!

Да, увреден мозък, който не е видял нищо реално, истинско И няма как да го приеме, когато му се яви!

И откъде например ще дойдат връзките ми? майка ми, един супер учител, миналата събота страшно ме трогнаха съученици и нейни ученици, като и почетоха паметта!
Репресирана с години, изселена и то благодарение на цяло село, застанало като един в нейна защита!Иначе е можело да има и по-лоша съдба!
Както и да е, нито тя, нито аз търсихме възмездие Просто правехме това, което трябва

Сега, тук, отново такива негодници искат да диктуват положението?!
Както те си знаят!
Единият начин е , да се оставят да се вихрят! Дано се укротят?! Да, ама луд умора няма!
Другият начин е, да им се противодейства, да разберат, че тези времена са отминали и те нямат място сега!
Да се разбере, че нашите родители не са били агенти с кодови имена и ,че на агентурното минало никога не сме разчитали! Да не прехвърлят своето на други!
И, който на такова минало дължи всичко, няма право на глас!
Иначе, за каква промяна става дума?

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Що се отнася до въпросния" ...
23.05.2018 14:45
Що се отнася до въпросния" герой", още след трагичния случай, е трябвало да се създаде нетърпима за него обстановка А не той да създава такава за други!
Ни лук ял, ни лук мирисал!
Наглец !
Ще учи на правопис!?
Да се научи първо на човешко поведение!
цитирай
15. vmir - 13. leonleonovpom2, прав си, Леон - връзките!!!
23.05.2018 15:51
Садисти с връзки (все едно реални или измислени), от името на които незабравимия Радой пише:
"Без да са космически и дръзки,
тез въпроси мира ми не дават:
как се хранят, дишат, размножават,
хората, които нямат връзки".
За какво са връзките, ако не да се намъкнеш в номенклатурните списъци на слънцата на българската "демокрация"?
Слънца, облъчващи с мрак. Нещастни, че днес няма уязвими като майка ти, за да я привикат, притесняват и да се кефят на притесненията, които създават. После да разправят неадекватните си версии и да приравняват умните с отрепките, за да се изживяват като властелини на човешките биографии и съдби.

Вечна памет на майка ти!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей, Вмир!
23.05.2018 16:15
vmir написа:
Садисти с връзки (все едно реални или измислени), от името на които незабравимия Радой пише:
"Без да са космически и дръзки,
тез въпроси мира ми не дават:
как се хранят, дишат, размножават,
хората, които нямат връзки".
За какво са връзките, ако не да се намъкнеш в номенклатурните списъци на слънцата на българската "демокрация"?
Слънца, облъчващи с мрак. Нещастни, че днес няма уязвими като майка ти, за да я привикат, притесняват и да се кефят на притесненията, които създават. После да разправят неадекватните си версии и да приравняват умните с отрепките, за да се изживяват като властелини на човешките биографии и съдби.

Вечна памет на майка ти!


Благодаря ти! Трогнат съм!

Убедих се, колко я ценят и обичат
Питал съм я, защо се раздава така?
Защото децата били будни. Явно правех физиономия и тя отговаряше, че с мен няма проблем, аз съм и под ръка, но те се нуждаят от подкрепа!
Животът потвърди, че е била права в оценката си за тях! А колко нейни ученици идваха през годините с благодарност, че ти е направила хора! Това и даваше сила, дух имаше!

Точно така е, изживяващи се като властелини на човешките биографии и съдби
Да, пишат ми биография, нямаща нищо общо с мен!?
Интересува се къде живея?! На гости ли се кани да идва? Нямам имен ден, да идва неканен
А и щял да ме ползва за мишена!?

Приемам го фигурагивно, не сериозно Като дебелашка шега
Но такива, колкото несериозно приемат чуждите вълнения, толкова са сериозни относно ....техните!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
17. vesever - Иване, благодаря ти :) Много ми се ...
23.05.2018 20:40
Иване, благодаря ти :)
Много ми се иска и при нас да се променят много неща в отношенията към хората и между хората, но явно засега можем само да си мечтаем.
Но все пак ме радва да попадам на интелигентни и добронамерени хора, ако и простаците и грубияните да "бият" повече на очи и нагло да се ширят, където не им е мястото...а смислените и добрите хора често се "свиват" пред....както имаше един израз "войнстващата простотия".
Дай Боже повече да стават истинските Човеци, които ценят Доброто!
Лека от мен!
цитирай
18. leonleonovpom2 - И аз ти благодаря, Весе!
23.05.2018 21:29
vesever написа:
Иване, благодаря ти :)
Много ми се иска и при нас да се променят много неща в отношенията към хората и между хората, но явно засега можем само да си мечтаем.
Но все пак ме радва да попадам на интелигентни и добронамерени хора, ако и простаците и грубияните да "бият" повече на очи и нагло да се ширят, където не им е мястото...а смислените и добрите хора често се "свиват" пред....както имаше един израз "войнстващата простотия".
Дай Боже повече да стават истинските Човеци, които ценят Доброто!
Лека от мен!


За разбирането, за човешкото отношение, което си е рядкост в нашите ширини!?
Би могло да се допълни войнстващата простащина и с войнстваща посредственост!

Какво означава да критикуваш? По-трудно или по-лесно е от това да твориш?
Не случайно казват за литературните критици, че това са нереализирани писатели Ще рече ,че тези ,които не могат да пишат нещо стойностно, учат можещите, как да го правят!?
Аз, от тези критикари в блога рядко съм виждал нещо стойностно, авторско, което да ми ангажира вниманието
Много лесно е ,да вземеш нещо готово и да му намираш слаби места!
Да демонстрираш знания? Тези знания отново са паразитни, безполезни
Това са тъй- наречените зубрачи Знаят за в момента и след това са пас Спящи знания, които се събуждат в такива моменти!
И като видят нещо, което си направил, а те не са могли, тогава казват, че са го знаели И могат да ти кажат ,на теория неща, които даже не знаеш!
Но каква е ползата от подобно знание, като то не влиза в употреба
Или в случая, неумението да се ползва за нещо стойностно, прераства в агресивност към този, който има по малконенужни знания, но наличните умее да ги използва!
Такъв извод си правя от дългогодишни наблюдения

И куриозен случай, преди десетина година Не в блога
Един подигравателно пишеше по мой адрес неща от рода-каква книга, какви пет лева ?Коментираше дори и родителите ми
Това вече ме вбеси!
Предложих му, да си докаже преимуществото, както се казва, на терена!
След като написаното от мен според него не струва, той може повече, посочва ден и час за среща в бибилиотеката
Той посочва тема от въпросната книга, сядаме и пишем един час
После литератор и историк ще сравнят и оценят написаното Може да направим и събеседване по темата

Повече не му се чу гласът!

Желая ти щастливи дни в страната, в която всяко камъче дори си знае мястото!
цитирай
19. dolsineq - Преди доста години, когато влизах ...
24.05.2018 17:50
Преди доста години, когато влизах редовно в блога, ми се случи да попадна в кухнята на един от анонимно пишещите терористи. Много интелигентен човек, с престижна професия и ако някой ми го беше посочил само, без да съм видяла лично с очите си писанията, никога не бих го приела за истина. После дълго време осмислях видяното и приключих всякакви кореспонденции с този блогър. Най-добре е да не чакаме някой, а ние сами да си чистим хоризонта от подобни анонмни индивиди, които просто избиват комплекси.
цитирай
20. leonleonovpom2 - Здравей, Снежа!
24.05.2018 20:47
dolsineq написа:
Преди доста години, когато влизах редовно в блога, ми се случи да попадна в кухнята на един от анонимно пишещите терористи. Много интелигентен човек, с престижна професия и ако някой ми го беше посочил само, без да съм видяла лично с очите си писанията, никога не бих го приела за истина. После дълго време осмислях видяното и приключих всякакви кореспонденции с този блогър. Най-добре е да не чакаме някой, а ние сами да си чистим хоризонта от подобни анонмни индивиди, които просто избиват комплекси.


Благодаря ти за отзива!
Да , от едната страна на подобни действия стоят посредствени комплексари
Трудно обяснимо ми е поведението на описания в този случай, но нещата пак опират до комплекси Да накаже някакви нищожества, които се опитват да делят мегдан с него, предполагам, че такава му е идеята!Но дали е така, дали е прав?!
Да, убеден съм,вече, че блок за недопускане на подобна низост няма да се създаде/ оттам идва и куражът на такива/ и всеки сам трябва да търси решение срещу такива
Досега реагирах повече от позиция, че е обидно за такива хора да са такива, да им помогна да станат нормални
Но в края на краищата всеки си носи кръста, както и последствията
От мен презрение, а пък като се харесват, да си останат такива!

Хубава вечер и хубаво лято ти пожелавам!
цитирай
21. monarh1991 - Здравей, Лео
26.05.2018 00:46
Много точно си описал нещата, не за първи път. Но както съм посочвал и в мои постинги, това не е само в Блога. И на други места хора, които проповядват омраза, са на почит. Не мога да разбера как такива са способни да те намразят само защото не си на същото мнение като тях, имаш различно мислене?! Има такава мисъл на Волтер - на простичък език гласи един вид ,,Не съм съгласен с теб, но живота си бих дал, за да защитиш правото си на мнение" Както и идеята на Христос да обичаме враговете си. За съжаление, много хора, които не са направили нищо лошо, ставата обект на ужасно отношение, както ти от страна на двамата - сещаш се кои. Поздрави и бъди здрав!
цитирай
22. leonleonovpom2 - Благодаря ти, млади приятелю!
26.05.2018 20:29
monarh1991 написа:
Много точно си описал нещата, не за първи път. Но както съм посочвал и в мои постинги, това не е само в Блога. И на други места хора, които проповядват омраза, са на почит. Не мога да разбера как такива са способни да те намразят само защото не си на същото мнение като тях, имаш различно мислене?! Има такава мисъл на Волтер - на простичък език гласи един вид ,,Не съм съгласен с теб, но живота си бих дал, за да защитиш правото си на мнение" Както и идеята на Христос да обичаме враговете си. За съжаление, много хора, които не са направили нищо лошо, ставата обект на ужасно отношение, както ти от страна на двамата - сещаш се кои. Поздрави и бъди здрав!


И ти си толкова добър и отдаден да търсиш доброто и ставаш прицел на такива!
Явно не познаващи доброто!

Да ,прав е Волтер, тези които ме атакуват, вероятно не оъазнават ,че ме мобилизират ,да дам повече, отколкото възнамерявам! Повдигат нивото ми!
Да, с врели некипели го омаскаряват едновременно, но стойностният човек може да даде оценка и без тяхна директива!

Един човек, голям учен, ми даде съве тпреди години, след като промени мнението си за мен на 180 градуса:
- Прави каквото трябва, както го усещаш, а да става каквото ще! От тебе зависи само първото, остави на другите второто!
И наистина, без пряка моя намеса, той промени мнението си за мен! Бяха ме нарочили за неициативен, без самочувствие, а видя съвсем друг човек при срещата ни!

И за тебе същият съвет, приятелю!
Хубава вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9136188
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102593
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031